Skip to content

Author: Andej Čepon 🇵🇱

Osvežitev v termah Maltanskie

V nedeljo popoldne nas je poklical sodelavec če se gremo kopati v terme. Odgovorili smo mu da imamo čas in da se bomo napravili. Prišel nas je iskati z avtomobilom

10 Marec, ogled gradu

Po končanem delu sem odšel na kosilo in po kosilu odšel na grad v sredini mesta. Ko sem zagledal grad, ki je že odzunaj lep sem hotel iti še na

Četrtek 9 Marec, pohod po mestu

Zjutraj sem se odpravil na delo in naredil vse kar so mi ukazali za postoriti. Na delovnem mestu so me naučili pozdravljati po Poljsko kot je dober dan – dzień dobry.

Sreda 8 Marec, dan žena

Zjutraj sem pojedel zajtrk in se odpravil v recepcijo, kjer nas je čakal nas je čakal učenec, ki nas je včeraj pospremil domov nas je zdaj pospremil v Firmo Karlik,

Torek 7 Marec, prvi dan v Firmi Karlik

Zjutraj nas je prišel iskati profesor in nas odpeljal na delovno mesto, kjer smo počakali profesorje. Skupaj smo si ogledali delovna mesta in najnovejše avtomobile Volva in Honde. Razporedili smo

Ponedeljek 6 marec, ogled šole

Zjutraj ko sem vstal in se odpravil na zajterk na katerega sem zamujal. Pojedel sem zajterk in se šel napraviti za odhod za v šolo. Po nas je prišel profesor

Nedelja 5 Marec, odhod na Poljsko

Na vse zgodaj zjutraj sem se s starši odpravil na letališče Brnik. Na Brniku smo se poslovili od staršev in zbrali vsi učenci in profesorji za Poljsko. Oddali smo prtljago in

Mesto Poznan

Poznan je staro mesto ob reki Warta v zahodno osrednji Poljski, v regiji Greater Poland. To je najbolj znan po svojem renesančnem starem mestnem trgu in Ostrów Tumski  katedrali. Poznan

Polska Poznan prvi prispevek

Polska Poznan je eno večjih naj starejših mest na Poljskem. Leži ob reki Varta. Mesto ima 600. 000 prebivalcev, skupaj z predmestji pa 1 milijon

Tretje srečanje

Na tretjem srečanju smo se naučili kako, nastaviti ozadje in glavo strani. Nastavil sem si sliko ozadja našega gasilskega doma iz domačega kraja. Naučili smo se narediti tudi lastni meni

Drugo srečanje

V drugem tednu sem se naučil uporabljati to spletno stran. Napisati smo morali nekaj o sebi in dodati sliko. To kar, smo smo napisali je bilo objavljeno.