Skip to content

Author: Helena Fortuna 🇪🇪

Zdravo! Sem Helena, obiskujem program avtoservisni tehnik in sem na mobilnosti v Talinu v Estoniji.

Konec

Dne, 31.3.2018, smo se zbudili navdušeni in polni veselja, saj se je dan začel zelo dobro. Do 10.00 smo pospravili sobe ter do konca spakirali našo prtljago. Nato smo se

Izlet v Lennusadam Seaplane Harbour

Dne, 30.3.2018, smo imeli prost dan, saj je bil praznik. Odločili smo se da bomo odšli na morje. Ob 10.00 smo se zbrali ter skupaj odšli z tramom številka 2

Zadnji delovni dan

Dne, 29.3.2018, sem še zadnjič odšla na delo. Kot ponavadi sem prišla v službo in spila svojo jutranjo kavo preden sem začela z delom. Z mentorjem sva opravila dva servisa

Izlet v Tartu

Dne, 24.3.2018, nas je profesor Alexei odpeljal v mesto Tartu. Tja smo šli z namenom da smo si ogledali znanstveni muzej. Dobili smo se pred hostlom ob 09.00 zjutraj. Do

Šesti dan

Dne, 9.3.2018, sem se zbudila, oblekla ter odšla na delo. Ko sem prišla na delo, sem spila svojo jutranjo kavo in začela delati na Mitshubishiju. Morala sva zamenjati olje, oljni

Peti dan

Dne, 8.3.2018, sem vstala kot ponavadi in se oblekla. Preden sem odšla sem nekaj pojedla in odšla na delo. Ko se prispela v službo, sem se preoblekla ter odšla v

Četrti dan

Dne, 7.3.2018, sem se zbudila ob 06.40 in se oblekla. Nato sem zapustila hostel ter odšla na postajo. Ko sem prišla v službo sem se preoblekla v delovno obleko in

Tretji dan

Dne, 6.3.2018, sem se odpravila na delo. Spoznala sem moje sodelavce ter mojega mentorja. Vstala sem ob 06.00 zjutraj ter spila svojo jutranjo kavo ter nekaj pojedla preden sem odšla

Drugi dan

Dne, 5.3.2018, smo se zbrali pred hostlom ob 09.00, saj smo se tako zmenili z profesorjem, ki nas je odpeljal v srednjo šolo Tallinn Lasnamäe za mehaniko. Na začetku so

Prvi dan

Dne, 4.3.2018, smo se odpravili na letališče Jožeta Pučnika in se poslovili of naših ljubljenih ter odšli na potovanje v Tallinn, Estonija. Oddali smo našo prtljago in šli skozi “check-up”.

Sixth day

On Friday, 9.3., I woke up, got dressed and went to work. When I got to work I drank my morning coffee and started working on a Mitchubishi. We had

Fifth day

On Thursday, 8.3., I got up as usually and got dressed. I got something to eat and left for work. When I arrived at work I changed to my working