Zadnji dan na Finskem

Zadnji dan na Finskem smo preživeli v Helsinkih.

Dan se nam je zgodaj začel in sicer ob 6:00 smo vstali, se spakirali malo pojedli in šli s Seppotom in Teuvotom do železniške postaje, kjer smo imeli vlak ob 7h zjutraj. Poslovili smo se, naredili fotografijo in odšli na 250km dolgo pot do Helsinkov. Vlak je bil dvonadstropen, mi smo bili v spodnjem nadstropju, ampak vseeno kje si je bila vožnja umirjena. Vlak je dosegel hitrost tudi do 200km/h. Ko smo prispeli v Helsinke smo imeli kar nekaj prostega časa, saj smo imeli let šele ob 18h (na letališču smo morali biti ob 16h) tako, da smo si malo ogledali mesto in ker nismo ravno vedeli kaj točno pogledati ker nismo imeli nobenega vodiča in pa noben si ni prebral kaj zanimivega o Helsinkih, smo spontano šli po mestu, njegovih ulicah in trgovinah, obiskali smo Katedralo v Helsinkih, ki je bila zgrajena leta 1852. Katedrala je zelo masivna in lepa na pogled, pred njo pa stoji še spomenik cesarja Alexandra II. Ker smo imeli lep dan, se je od vrha stopnic, ki vodijo do Katedrale videlo vse do obale. Od tam smo bili že precej lažni in smo se odločili, da bomo šli nekam jest. Ker smo bili preveč zbirčni nam je na koncu zmanjkalo časa in smo morali s taxi-jem oditi do letališča. Nato smo na letališču čakali približno 1 uro, ko se je končno začel check-in postopek in odlaga prtljage. Ko smo prtljago odložili smo šli čez pregled ročne prtljage. Od tam smo nato pregledali celo letališče, da bi našli kaj pametnega za jesti in smo na koncu le našli Hot-Dog stojnico. Ko smo pojedli smo se odpravili do vrat za na letalo in počakali na vkrcanje. Letalo je imelo 30 minut zamude tako da smo bili res na tesnem s časom, da ujamemo naš naslednji let iz Frankfurta do Brnika.

Čez 30minut smo se nato vkrcali na letalo do Frankfurta in bili na poti do doma-ali pač.