Dan 1: Začetek

Dogodivščina se je začela ob 9:00 na letališču Brnik. Neučakano smo čakali, da se vkrcamo na letalo. Let je bil prijeten. Ko smo po eni uri leta prispeli na letališče Frankfurt, se mi je zdelo letališče neverjetno veliko, saj sem bil prvič tam. V letališču je bilo mnogo prestižnih trgovin, kjer so ponujali vse od hrane do oblačil.
Med letoma smo imeli tri ure prostega časa. Z Adamom sva ga izkoristila tako, da sva si najprej ogledala velikost terminala. Brez problema sva počakala na let, saj je bilo toliko stvari, ki smo jih lahko delali ali probali. Ker je bila ura za kosilo, sva se odločila da poiščeva kakšno restavracijo, kjer sendvič ne stane 8€. Našla sva McDonald’s in KFC, vendar sta bila izven terminala. Za pomoč orientacije sva si pomagala z lokalnimi delavci, ki so nama prijazno pokazali pot.
Prav hitro je bil čas za odhod na naslednjo letalo. Med letom so nam postregli čaj ravno, ko se je delala noč. To je bila čudovita izkušnja. V trenutku smo bili v Köbenhavnu. Vsi smo se že veselili izkušenj in dogodivščin, ki so bila pred nami. Seveda, cilj je bil se malo oddaljen. Ker je med glavnim mestom Danske in Sonderborgom par ur vožnje, je bilo najbolj praktično in cenovno ugodno najeti avtomobil. Zanimivo mi je bilo to, da je imelo letališče svoj avtobus kateri je vozil brezplačno do centra za najem avtomobilov. Profesorica Šljuka Novak je poskrbela, da smo prišli na cilj varno in pravočasno. Ker je bila takrat že tema, nisem mogel videti pokrajine in oklice, vendar je bilo še vseeno zanimivo. V dijaški dom smo prispeli ob 23. uri. Tam nam je prijazen dijak razkazal prostore v njem in katere aktivnosti lahko počneš notri. Bila sva zelo utrujena, zato sva se hitro pobrala spat.