Pot domov

1.4.2017.

Zjutraj smo se zbudili kar precej zgodaj  ob 5.30 smo si naredili zajtrk in porabili še nekaj ostale hrane.Pred hotelom smo morali biti točno ob 6.45,potem nas je prišel iskat Seepo, saj smo imeli ob 7.10 vlak za Helsinki.Poslovili smo se od Koordinatorja in odšli na vlak.Do Helsinki smo rabili 2.30,precej dolga vožnja.Ko smo prišli na letališče Helsinki smo odšli do ostalih dijakov iz naše šole,tam smo čakali 3 ure in počasi odšli na letalo.Z letalom smo se vozili kar dolgo časa približno 3 ali pa več ur.Ko smo prišli v Frankfurt smo bili zelo presenečeni,ker je bilo precej topleje kakor na Finskem,vsi so nas gledali kot da bi prišli iz Antarktike ne pa iz Finske.Na letališču Frankfurt smo morali počakati 5 ur v tem času smo si poiskali vse tisto kar smo rabili npr. kadilnice,stranišča,trgovine in še veliko tega.V tem času sem si ogledal par filmov in vmes odšel kakšnega pokaditi.No končno je prišel čas da vzletimo,najprej smo se z avtobusom odpeljali do našega letala,ki je bil kar daleč.V letalo smo se spravili,privezali in pripravili za vzlet.Do Ljubljane smo potovali kar 1.30.Let je bil zelo udoben in prijeten.Ko smo prišli v Ljubljano sem komaj čakal da vidim svoje starše.Bil sem zelo vesel da sem prišel srečno nazaj in videl svoje starše in poslovil od svojega sostanovalca.