Obisk mesta neštetih jezer

Ker sva si želela z Anžetom popestriti vikend sva se odločila oditi z vlakom do Jyvaskyle.

Ze kakšen teden prej sva se zmenila in naročila karte saj prej kot jih naročiš cenejše so. Odhod sva imela v soboto okoli 13.00 iz železniške postaje v Vaasi. Do Sainajoki sva potovala malo več kot eno uro in nato presedala na naslednji vlak s katerim svaa potovala dve uri in pol.

Ko sva prispela sva najprej odšla v hostel kjer sva odložila stvari in odšla v mesto kjer smo se dobili z Lučko,  Aljo in Rokom. Oni so naju peljali na ogled mesta, raznoraznih trgovin in zaminivih zgradb.

Naslednji dan smo se zjutraj odpravili na sprehod okoli bližnjega jezera kjer smo videli kako se nekateri kopajo v ledeno mrzli vodi. Po kosilu pa smo se z avtobusom odpravili do nekaj kilometrou oddaljenega hotela na bazen. Povratek v Vaaso sva imela okoli osme ure zvečer.

Jyvaskyla je mesto kjer je polno vrveža in mladih saj je veliko ustanov kjer se lahko mladi zabavajo in družijo, malo drugače kot v Vaasi kjer čez vikend na glavnem trgu prešteješ ljudi na eno roko.