Skip to content

Author: Sara Horvat 🇪🇸

Zdravo. Sem Sara, obiskujem program izdelovalec oblačil in sem na mobilnosti v Madridu v Španiji.

Going home

So day started at 09.00. We got up and got ready. We ate our last breakfast and than packed what was left to pack. We were out of there at

Italian food day

Day started at around 08.00. The work began at 9.30 which was later than usually. We were working on a dress that is going to be worn on a red

Twelfth day

Well today started like every other day. We got up, got ready and went to get some breakfast. When we came to work we were given what we had to

Obisk ZOO-ja

Danes je bil začetek dneva skoraj isti kot do sedaj. Bila je ena majhna razlika, bili sva prosti in ker nisva rabili na delo sem predlagala obisk živalskega vrta. Ko

Francoski šiv

Ja, kaj naj rečem dnevi se začnejo isto. Vstanemo, se zrihtamo, pojemo in nato odidemo v službo. Danes sva se naučili nekaj novega. Ko je Pier rekel da naj zašijemo

Učenje

Danes sva službo zopet začeli ob 10.00 . Šef nama je danes pokazal nov način pridobivanja krojev za novo obleko in njegove zapiske in tehnične skice. Kroje prejšne obleke smo

Dan 8

Nedelja se je zacela dokaj mirno. Gledali smo filme, se zabavali, počivali… Jedli smo v hostlu vendar smo si hrano kupili v trgovini. Malo smo si ogledali tudi mesto in

Sobota

V soboto smo vstali malo pozneje saj smo bili vsi prosti. Dopoldan smo malo počivali popovdne pa smo bili na trgu na solu. Videli smo ljudi oblecene v kostume. Sprehodili

Dan 6

Dan se je začel normalno z zajtrkom in odhodom v službo. Dela tisti dan ni bilo veliko zato sva ta dan hitro odšli na kosilo. Dan se je vlekel. Popoldne

Dan 5

Danes sva se prvič sami odpravili v službo ker sva bili malo zgodnji sva si za zajtrk privoščili naravni smootie. Kot prvo nalogo sem danes dobila oblikovanje in pomaganje sestavljanja

Prvi dan v službi

Dan se je začel z kavo in zajtrkom. Po njem sva se s profesoricami odpravili po mesečne vozovnice za vlak. Na poti v službo smo se za trenutek izgubile vendar

Dan 3

Danes sva dan začeli ob 09.00. Hoteli smo narediti mesečne vozovnice vendar to ni bilo mogoče zato sva se jaz in Monika odpravili na daljšo kavo v Starbucks. Odločili sva