Skip to content

Author: Marcel Doblekar 🇵🇱

Zdravo! Sem Marcel, obiskujem program avtoserviser in sem na mobilnosti v mestu Poznan na Poljskem.

Pot domov

Ustali smo se ob 9h ter odsli jesti zajterk, nato smo spakirali do konca ter pocakali profesorje z Polske da so nas odpeljali na letalisce, tja smo prispeli ob 12h

The last day in practice

Today was the last day of practice, I replaced brake pads and discs on two vehicles made a regeneration on a van and made a service with a change of oil

Our normal day

we woke up at 7.20 to go eat breakfast then we started on the practice where we were from 8h to 2h then we went back to the hotel and

Karlik Poznan

Since 1988, the Karlik Group has gained experience in the automotive industry and is actively working and extending the portfolio with the permission of new brands. The Karlik Group is

Tor Poznan

Tor Poznań – dirkališče za avtomobile in motocikle, ki se nahaja v Poznanu, na meji obrata Ławica (nekdanje okrožje Jeżyce) in Przeźmierowa. Otvoritev 1. decembra 1977 Dolžina 4.083 km

Przeźmierowo

Przeźmierowo je vas v upravnem okrožju Gmina Tarnowo Podgórne, v okrožju Poznań, Velikopoljsko vojvodstvo, na vzhodu osrednje Poljske Število prebivalstva (2015):6314

Praksa 2

Z mentorjem sva menjala verigo v motorju, nato sem pomagal elektricarju skodirat nov kljuc za vozilo z racunalnikom k ga je spremenil v slovenski jezik.

Praksa

Na praksi sem montiral parkirne senzorje z piskacem ter indikatorjem oddaljenosti, ter pripravil novo vozilo na predajo stranki.

Avtomobili

V Poznanu sem opazil veliko raznolikih vozil od ameriskih sportnih avtomobilov do 60let starih Citroenovih kombijev.

Food

The food here is vary good and the prices are the same as in Slovenija.

Jezero Kaskada

Vstali smo ob 10uri, nato smo pojedli zajterk ter se odpravili na sprehod do jezera Kaskada, tam smo spili pijaco se razgledali okoli ter se odpravili nazaj.

City center Poznan

We got up at 10 o’clock a.m. and had breakfast. Then at 1 p.m. we called a taxi and went to the city, there we washed our clothes and went